Ofte stillede spørgsmål

Herunder kan du få svar på de mest gængse spørgsmål vores kunder plejer at have.

Hvis du stadig er i tvivl om noget, så kan du altid kontakte os på tlf.: 70 60 55 90 mandag til fredag 10-18 og lørdag 10-16, eller på mail info@telerepair.dk

HVOR LANG TID TAGER EN REPARATION TYPISK?

Vi reparerer 95% af alle enheder inden for 25 minutter. Hvis det er tale om en større reparation f.eks. ved vandskade eller lodning på bundkort, går der mere end 30 minutter. Men aldrig mere end 48 timer ! Vi tilbyder til gengæld en gratis lånetelefon :-)

Find vores butikker her eller tjek vores priser ud på reparation her

HVOR LIGGER I HENNE?

Vi har butikker på nedenstående addresser:

Vores åbningstider er mandag til fredag 10:00 - 18:00 og lørdag 10:00 - 16:00

ER TIDSBESTILLING NØDVENDIG?

Nej, du behøves ikke at bestille tid for at få foretaget en reparation i en af vores butikker. Vi udfører 95% af alle vores reparationer inden for 25 minutter.

Find vores butikker her

KØBER I MIN BRUGTE/ØDELAGTE MOBIL?

Ja vi køber og sælger brugte og nye iPhones!
Vi har valgt at begrænse os til køb og salg af iPhones og ikke andre smartphone producenter, fordi vores erfaring siger os at Apple har det mest prisstærke produkt.

Du kan se hvad du kan få for din gamle iPhone her

Og hvis du vil købe en iPhone - kan du se vores udvalg her

Alle vores iPhones er gennemgåede en lang række tests, således du er sikret en iPhone i perfekt stand, selvom den er brugt.
Vi yder naturligvis også 24 måneders reklamationsret på de iPhones vi sælger.

Der medfølger altid oplader og kasse med til alle vores iPhones.
Headset, panserglas og cover er tilkøb.

3 GODE GRUNDE TIL AT VÆLGE JER?

Vi tror på god kundeservice, en blanding af den hurtige reparationstid, samt Danmarks uden tvivl billigste reparation - det er 3 gode grunde til at vælge os!

ER DET ORIGINALE RESERVEDELE I BRUGER?

Ja! Hos Telerepair.dk tilbyder vi både OEM skærme og originale skærme, således du som kunde har valget mellem den "prisbevidste" og den "bedste" løsning.

Alle andre reservedele hos Telerepair.dk er originale - det er kun på skærmene du har valget mellem OEM og original.

Det er derfor vi kan yde 24 måneders garanti på alle vores reparationer - dog med undtagelse af vandskade reparationer.

HVAD ER FORSKELLEN PÅ OEM OG ORIGINALE SKÆRME?

Alle vores kunder har altid muligheden for at vælge den "prisbevidste" reservedel eller den "bedste".

Vi fører 2 typer skærme til de fleste af vores enheder, hvor du som kunde har valget mellem:

  • OEM skærm:
    En OEM skærm er en skærm som er lavet af en anden fabrik end procentens egen, og er det "prisbevidste" valg. OEM skærme er ift. de originale lidt mere skrøbelige og lyset i skærmen har tendens til at være lidt mere blåligt.
    Derudover kan force-touch* funktionen på iPhone 6S og opefter virke dårligere end på den originale skærm.
    OEM-skærmen er et godt valg til den gennemsnitlige bruger, og de fleste vil ikke kunne se forskel på en OEM skærm og en original skærm.
    * Force-touch er den funktion du anvender når du trykker hårdere på din skærm, og der kommer en ekstra menu op. Force-touch findes kun på iPhone 6S og opefter.
  • Original skærm:
    Vores originale skærme har bedre holdbarhed end OEM skærmene. Glasset på den originale skærm er simpelthen bedre hærdet. Derudover er den originale skærm i modsætning til OEM skærmen lidt mere varm i farverne og force-touch funktionen vil altid virke perfekt.

HVAD ER FORSKELLEN PÅ EN GRADE A SKÆRM OG EN ORIGINAL?

En Grade A skærm er den højeste kvalitet af kopi skærme på markedet, hvilket vil sige at du som kunde er sikret en god og funktionsdygtig skærm.
Forskellen på en Grade A skærm og en original skærm er som regel, at holdbarheden på en original skærm er bedre, da selve glasset er mere holdbart på den originale, derudover er den originale skærm nanobehandlet, samt billede gengivelsen er lidt mere farverig.

ER DER GARANTI PÅ MIN REPARATION?

Hos Telerepair.dk yder vi altid 24 måneders garanti på den udførte reparation. Du kan således som forbruger være helt tryg ved at få repareret din enhed hos os.
Vores professionelle teknikere har mange års erfaring og udfører dine reparationer med ESD sikret udstyr - derudover er vores reservedele af meget høj kvalitet, hvorfor vi tilbyder den lange garanti i forhold til mange af vores konkurrenter.

Bemærk at vores garanti kun omfatter problemer den reparation du får udført - dvs. hvis du får et skærmskift, så er det kun skærmen der er omfattet af vores garanti og ikke hele telefonen.

Vores garanti omfatter IKKE selvforskyldte skader - herunder tab, væskeskader m.fl.
Dvs. hvis du har fået skiftet skærm på din enhed, og kommer tilbage og reklamerer over en dårlig touch, men din skærm eksempelvis er revnet, vil reklamationen IKKE være gældende.

HVORFOR SKAL I BRUGE MIN KODE NÅR JEG INDLEVERER MIN ENHED?

Når vi er færdige med at reparere din enhed, skal vores teknikere bruge din kode for at teste at alt på din enhed virker, således du får en telefon retur der er fuldt funktionsdygtig.
Vi vil altid gerne teste vores kunders enheder inden vi leverer dem tilbage efter en reparation, for at sikre at alt er i orden.

Vi behandler naturligvis alle data og personoplysninger som foreskrevet persondataloven.

HAR JEG MULIGHED FOR EN LÅNETELEFON?

Hvis din enhed skal repareres og vi ikke kan udføre reparationen inden for 60 minutter, tilbyder vi dig en gratis lånetelefon.
Det er som regel en iPhone 4 eller 4S og ikke nødvendigvis tilsvarende som den du får repareret.

VIL MIT INDHOLD GÅ TABT VED EN REPARATION?

I 99% af tilfældende vil der ikke gå noget indhold tabt på den enhed vi skal reparere. Det hænder dog en gang imellem at enheden skal gendannes i forbindelse med en reparation, hvorfor vi anbefaler vores kunder at tage en sikkerhedskopi af deres enhed regelmæssigt.

Hvis der går data tabt under en reparation, kan Telerepair.dk ikke holdes ansvarlige.

Det er ALTID kundens eget ansvar at have en backup af sine data.

HVAD ER ET AUTORISERET VÆRKSTED?

Hos Telerepair.dk yder vi en dyd i at have tilfredse og glade kunder, hvorfor alle vores teknikere er certificerede med mange års erfaring.
Autorisationen af vores værksteder betyder bl.a. at vi har det nyeste udstyr inden for ESD - som i korte træk betyder at din enhed ikke vil tage skade af mulig statisk elektricitet, når vi udfører en reparation.
Du kan derfor trygt få repareret din enhed hos os.

HVILKE BETALINGSMULIGHEDER HAR JEG?

Du kan betale med nedenstående i vores butikker:

  • Visa/Dankort
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Visa Electron
  • MobilePay
  • Kontant

KAN MAN HVIS MAN ER ERHVERVSDRIVENDE FÅ EKSTRA GODE PRISER?

Ja, vi tilbyder bl.a. gratis afhentning samt levering af dine enheder når de skal repareres, udover det kører vi ofte kampagner på diverse reperationer.
Kontakt os her for et uforpligtende tilbud!

KAN JEG AFDRAGE MIN REPARATION?

Hvem vil ikke afbetale deres skærm over eksempelvis 10 små bider, frem for at betale det hele på én gang.

Snart vil du kunne afbetale din reparation rente og gebyrfrit* hos os. Det er en løsning som vi er i fuld gang med at få integreret og så snart den er online vil du kunne se det.