Ofte stillede spørgsmål

Herunder kan du få svar på de mest gængse spørgsmål vores kunder plejer at have.

Hvis du stadig er i tvivl om noget, så kan du altid kontakte os på tlf.: 70 60 55 90 mandag til fredag 10-18 og lørdag 10-16, eller på mail info@telerepair.dk

HVOR LANG TID TAGER EN REPARATION TYPISK?

Vi reparerer 95% af alle enheder inden for 30 minutter. Hvis det er tale om en større reparation f.eks. ved vandskade eller lodning på bundkort, går der mere end 30 minutter. Men aldrig mere end 48 timer ! Vi tilbyder til gengæld en gratis lånetelefon :-)

Find vores butikker her

HVOR LIGGER I HENNE?

ER TIDSBESTILLING NØDVENDIG?

Nej, du behøves ikke at bestille tid for at få foretaget en reparation i en af vores butikker. Vi udfører 95% af alle vores reparationer inden for 60 minutter.

Find vores butikker her

KØBER I MIN BRUGTE/ØDELAGTE MOBIL?

Ja vi køber og sælger brugte og nye smartphones.

3 GODE GRUNDE TIL AT VÆLGE JER?

Vi tror på god kundeservice, en blanding af den hurtige reparationstid, samt Danmarks uden tvivl billigste reparation - det er 3 gode grunde til at vælge os!

ER DET ORIGINALE RESERVEDELE I BRUGER?

Ja! Hos Telerepair.dk tilbyder vi både Grade A skærme og originale skærme, således du som kunde har valget mellem den "billige" og den "bedste" løsning.

Alle andre reservedele hos Telerepair.dk er originale - det er kun på skærmene du har valget mellem Grade A og original.

Det er derfor vi kan yde 24 måneders garanti på vores reparationer.

HVAD ER FORSKELLEN PÅ EN GRADE A SKÆRM OG EN ORIGINAL?

En Grade A skærm er den højeste kvalitet af kopi skærme på markedet, hvilket vil sige at du som kunde er sikret en god og funktionsdygtig skærm.
Forskellen på en Grade A skærm og en original skærm er som regel, at holdbarheden på en original skærm er bedre, da selve glasset er mere holdbart på den originale, derudover er den originale skærm nanobehandlet, samt billede gengivelsen er lidt mere farverig.

ER DER GARANTI PÅ MIN REPARATION?

Hos Telerepair.dk yder vi altid 24 måneders garanti på den udførte reparation. Du kan således som forbruger være helt tryg ved at få repareret din enhed hos os.
Vores professionelle teknikere har mange års erfaring og udfører dine reparationer med ESD sikret udstyr - derudover er vores reservedele af meget høj kvalitet, hvorfor vi tilbyder den lange garanti i forhold til mange af vores konkurrenter.

Bemærk at vores garanti kun omfatter problemer den reparation du får udført - dvs. hvis du får et skærmskift, så er det kun skærmen der er omfattet af vores garanti og ikke hele telefonen.

Vores garanti omfatter IKKE selvforskyldte skader - herunder tab, væskeskader m.fl.
Dvs. hvis du har fået skiftet skærm på din enhed, og kommer tilbage og reklamerer over en dårlig touch, men din skærm for eksempel er flækket.

HVORFOR SKAL I BRUGE MIN KODE?

Når vi er færdige med at reparere din enhed, skal vores teknikere bruge din kode for at teste at alt på din enhed virker, således du får en telefon retur der er fuldt funktionsdygtig.

Vi behandler naturligvis alle data og oplysning som foreskrevet persondataloven.

HAR JEG MULIGHED FOR EN LÅNETELEFON?

Hvis din enhed skal repareres og vi ikke kan udføre reparationen inden for 60 minutter, tilbyder vi dig en gratis lånetelefon.
Det er som regel en iPhone 4 eller 4S og ikke nødvendigvis tilsvarende som den du får repareret.

VIL MIT INDHOLD GÅ TABT VED EN REPARATION?

I 99% af tilfældende vil der ikke gå noget indhold tabt på den enhed vi skal reparere. Det hænder dog en gang imellem at enheden skal gendannes i forbindelse med en reparation, hvorfor vi anbefaler vores kunder at tage en sikkerhedskopi af deres enhed regelmæssigt.

HVAD ER ET AUTORISERET VÆRKSTED?

Hos Telerepair.dk yder vi en dyd i at have tilfredse og glade kunder, hvorfor alle vores teknikere er certificerede med mange års erfaring.
Autorisationen af vores værksteder betyder bl.a. at vi har det nyeste udstyr inden for ESD - som i korte træk betyder at din enhed ikke vil tage skade af mulig statisk elektricitet, når vi udfører en reparation.
Du kan derfor trygt få repareret din enhed hos os.

HVILKE BETALINGSMULIGHEDER HAR JEG?

Du kan betale med nedenstående i vores butikker:

  • Visa/Dankort
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Visa Electron
  • MobilePay
  • Kontant

KAN MAN HVIS MAN ER ERHVERVSDRIVENDE FÅ EKSTRA GODE PRISER?

Ja, vi tilbyder bl.a. gratis afhentning samt levering af dine enheder når de skal repareres, udover det kører vi ofte kampagner på diverse reperationer.
Kontakt os her for et uforpligtende tilbud!

KAN JEG AFDRAGE MIN REPARATION?

Snart vil du kunne afbetale din reparation rente og gebyrfrit* hos os. Det er en løsning som vi regner med vil være oppe inden udgangen af marts måned.

Hvem vil ikke afbetale deres skærm over eksempelvis 10 små bider, frem for at betale det hele på én gang.