Send din smartphone til os
og få den tilbage repareret

Vi sender dig en gratis label, reparerer din telefon og sendre tilbage efter 2 hverdage.
  • 1. Udfyld formularen

    Udfyld formular og få fremsendt retur label

  • 2. Send enhed

    Sæt returlabel på pakken, og aflever den i posthuset

  • 3. Vi modtager enhed

    Vi modtager og reparerer enhed samme dag

  • 4. Enhed sendes tilbage

    Din enhed sendes retur, og du modtager efter 1-2 dage.

Tilføj endnu en reparation
Indtast dit navn og nummer forneden

Send din enhed med posten til os - Telerepair

Vi sender dig en gratis returlabel, reparerer din telefon og sender den tilbage til dig på 2 hverdage. Vi dækker hele Danmark.

Når du bestiller en reparation hos Telerepair, kan du enten aflevere din ødelagte smartphone i en af vores mange butikker, eller sende den med posten. Det øjeblik vi modtager din bestilling, sender vi dig en returlabel, så du kan sende din enhed ind til os. Du skal derfor ikke selv betale for fragt eller porto.

Den almindelige ventetid med posten er omkring to-tre hverdage. Det kan vi gøre så hurtigt, fordi vi både reparerer og sender enheden tilbage til dig samme dag, vi modtager den. Vi gør en ære i at give dig en professionel og hurtig reparation. På den måde er du kun foruden din mobil i så kort tid som muligt.

Forløbet, når du skal have en reparation over posten

1. Udfyld formularen

Når du bestiller en reparation af din smartphone, skal du først udfylde formular, øverst til venstre. Du skal vælge din mobils: 

  • Mærke (Apple, Samsung, OnePlus, Huawei, Sony m.m.)

  • Model (iPhone X, Galaxy S9, OnePlus 6T, Mate Pro 20, Xperia XZ2 osv.)

  • Typen af reparation (udskiftning af skærm, batteri, bagcover, væskeskade m.m.)

Herefter skal du udfylde dine kontaktoplysninger, så vi kan sende dig en returlabel. Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig med det samme en returlabel over e-mail.

2. Send enhed

Når du har modtaget din returlabel, skal du pakke og forsegle din enhed forsvarligt, så den ikke lider overlast under transporten. Put herefter din returlabel på din pakke, så den er tydelig og nem at scanne.

Nu skal du blot aflevere den på en af GLS’ pakkeshop eller depoter. Du finder den nærmeste her.

Når du har afleveret din enhed, vil du modtage en Track & Trace-kode tilsendt på din mail. Med den kan du følge din pakke fra aflevering til ankomst.

3. Vi modtager enhed

Når din smartphone ankommer hos os, vil vi begynde reparationen med det samme. Vi har over 10 års erfaring med reparation af smartphones, og fordi du har specificeret reparationen i din bestilling, ved vi allerede, hvad der skal gøres. Vi har alle de nødvendige reservedele på lager.

Alt dette betyder, at vi kan reparere din mobil samme dag, vi modtager den.

4. Enhed sendes tilbage

Når reparationen er afsluttet, sender vi den straks tilbage til dig. Oftest foregår reparationen og tilbagesendelse samme dag. Det betyder, at du vil modtage din, nu reparerede, smartphone inden for 1-2 dage fra, at vi modtog den.

Du vil nu kunne afhente din telefon på det valgte leveringssted. Du skal kunne fremvise en kvittering for at få din pakke udleveret, da der er tale om en værdiforsendelse.

Post- og fragtselskab

Hos Telerepair bruger vi GLS. 

Det er blandt andet, fordi de er pålidelige, nemme og tilbyder tracking (Track ‘n’ Trace). Derudover kan du også vælge diverse tillæg til din pakkeforsendelse, så du for eksempel kan få pakke leveret direkte til din dør. Track ‘n’ Trace-koden giver dig også mulighed for at følge din pakke, når den bliver transporteret fra os til dig.

Alle pakker er dækket af GLS’ værdiforsendelse. Det betyder, at din mobil er fuldt forsikret, og kan spores hele vejen til dens destination.